.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل کارگروه ویژه درحمایت از ساخت سدهراز

سد هراز مهم ترین پروژه اقتصادی استان است

استاندار مازندران گفت: به زودی کارگروه ویژه پروژه سد مخزنی هراز به ریاست معاون راهبردی رئیس جمهور با عضویت وزرای نیرو، جهادکشاورزی و راه وترابری در دولت تشکیل خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در جریان بازدید از روند ساخت سد مخزنی هراز، این پروژه را محوری ترین طرح اقتصادی استان دانست و گفت: به زودی کارگروه ویژه ای به منظور حمایت و پشتیبانی از مراحل ساخت این پروژه ، در دولت تشکیل خواهد شد.
وی سد سازی را یکی از اقدامات زیربنایی توسعه هر منطقه دانست و افزود: امروز بحمدلله دولت اهتمام ویژه ای به این موضوع دارد.
طاهایی تکمیل بیش از ۵۰ درصد سد البرز و ساخت سد هراز را از افتخارات دولت نهم و دهم در مازندران اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: همه دستگاه های اجرایی استان باید با دقت و حساسیت خاصی پی گیر مسائل ساخت سد هراز باشند و روند اجرا را تسهیل نمایند.
استاندار مازندران ادامه داد: امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، بسیاری از دانش ها در کشور ما بومی شده که مهم ترین آن سدسازی ست که به طور کامل توسط جوانان برومند این مرز و بوم ساخته می شود.
وی تصریح کرد: با بهره برداری از سد هراز آمل حدود ۹۶ هزارهکتار از اراضی کشاورزی و آب شرب شهرستانهای آمل، بابل، محمودآباد، فریدنکنار و بابلسر تامین خواهد شد.
گفتنی ست استاندار مازندران به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان از بخش های مختلف کارگاه بزرگ ساخت سد هراز بازدید کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعید 2 بهمن 1389
چقدر از مناطق زیر آب می روند ؟ معایب را هم باید گفت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.